HTML

Autósiskola Jogosítvány Jogsi

Minden ami autósiskola és érdekelhet, ami jogosítvány és érdekes sőt jogsi is. Hasznos, friss cikkek.

Címkék

2009.11.09. 16:04 tollrolprivat

Jogosítvány, autósiskola, A kat. (kategória)

A többiről ha tudsz szabadulj.Bár igaz hogy kifizetted az árát ami körlülbelül 5000 forint ennek ellenére rettentő unalmas.Meg kell szerezni az eü s kiskönyvet és kétszeri olvasás után szerintem nyugodt szivvel mehetsz vizsgázni.Mások mondták hogy nem olyan egyszerü a vizsga nem értettem. Jogsi Elmentem kivártam a 10 perces soromat és mikor bementem és leadtam a papiromat a segtő néni(nem ő nem egy szuperhős) már rá is irta hogy megfelelt , csak utána kezdödött el a kérdezés.

Először elküldtek stabil oldalfekvést csinálni plusz babát lélegeztetni amit vizsgatársam ellenőrzött... Jöttek a kérdések. Az elöttem levő azt nem tudta hogy artériás vérzést karon hogy kell bekötni, nem tudom szerintem azért ez nem egy nehéz egyenlet, ennek ellenére mégis meglett a papirja. Feltették a kérdésem amire autósiskola egy borzalmasan nehéz stabil oldalfekvés volt a válasz és már mehettem is a dolgomra egy sikeres eü vizsgával a zsebemben.
Az A1-es kategóriáról sokat nem érdemes beszélni szerintem mert akinek az gondot okoz az nem fogja ezt a blogot olvasni, jogosítvány akinek meg nem az meg mért is olvasná.Ott is van egy leegyszerüsit kreszvitszga ami egy pár kérdésböl áll, emelett a gyakorló programot mindenki meg tudja szerezni gondolom.

komment

Címkék: a kategória jogosítvány autósiskola


A bejegyzés trackback címe:

https://autosiskola-jogositvany.blog.hu/api/trackback/id/tr122209805
Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása