HTML

Autósiskola Jogosítvány Jogsi

Minden ami autósiskola és érdekelhet, ami jogosítvány és érdekes sőt jogsi is. Hasznos, friss cikkek.

Címkék

2010.02.09. 16:02 tollrolprivat

Jogosítvány B kat. (kategória)

Általában sok akció van de beszélni kell az oktatókkal hogy az mit takar valójában.Én 80 ezer alatt voltam a B-s jogosítványommal úgy hogy kétszer mentem forgalmira  és kreszre (kresznél az elsőről elaludtam a forgalmit majd később megemlítem).Haverjaim akik azt mondták hogy "de az ár az igényes okatatás miatt van" stb. stb. 100 fölött volt a jogosítvány plusz 20 kenőpénz. Terjeng az a rémhir hogy csak kenőpénzel lehet jogositványt csinálni na az kacsa. Én semmiért nem fizettem külön és mégis meglettem vele kb másfél hónap alatt. Az hogy milyen kocsit vezetünk igazából tanulásnál szerintem márkafüggetlen ha fent van a T betü akkor is ráddudálnak ha a pirosnál állsz, lényeg hogy rendbe legyen rakva az autó.A nagy autósiskola melett pedig az szól hogy ott nincs olyan hogy nem ér rá egy oktató vagy el romlott a verda mert azonnal hozniuk kell másikat.
Elsőnek az egészségügyi oktatásra térnék ki és ezt többet nem is említem majd meg mert mindegyik jogosítványnál ugyan az az eü papír van.Részt kell venned egy 2-3 órás gyorstalpaló oktatáson ami kb. arra jó hogy lélegeztess egy babát és stabil oldalfekvést megtanuld.

komment

Címkék: b kategória jogosítvány


A bejegyzés trackback címe:

https://autosiskola-jogositvany.blog.hu/api/trackback/id/tr952209803
Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása