HTML

Autósiskola Jogosítvány Jogsi

Minden ami autósiskola és érdekelhet, ami jogosítvány és érdekes sőt jogsi is. Hasznos, friss cikkek.

Címkék

2010.07.09. 15:56 tollrolprivat

Autósiskola B kategória

Első sorban én arra hívnám fel a figyelmet hogy a közelben keressenek autósiskola Budapest. Nagyon sokat számít az ha nem munka vagy iskola után hazamegy az ember, jól tele eszi magát és fáradtan akar elmenni vezetni. Legjobb az ha rögtön a dolga után le lehet tudni azt az egy két óra vezetgetés amikor még pörög az ember és mehetsz is tovább. Én szerintem jól választottam hogy egy nyugdíjashoz menetem tanulni ,akinek nem volt semmi dolga hogy csak hogy foglalkozzon a tanítványaival.Csak most következik az hogy mennyibe kerül.

komment

Címkék: budapest autósiskola


A bejegyzés trackback címe:

https://autosiskola-jogositvany.blog.hu/api/trackback/id/tr142209793
Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása