HTML

Autósiskola Jogosítvány Jogsi

Minden ami autósiskola és érdekelhet, ami jogosítvány és érdekes sőt jogsi is. Hasznos, friss cikkek.

Címkék

2010.08.09. 16:14 tollrolprivat

Autósiskola jogsi egyszerre

Nyilván aki nem tudja így 17 és fél évesen hogy melyik a gáz a fék és a kuplung az inkább menjen BKV-val. Itt sem a kreszvizsga fog megakadályozni a jogosítvány megszerzésében. A jól bevált gyakorló program ebben autósiskola is segít és már mehetünk is a rutinra. A rutinra is azt hiszem egy 10 órát kell levezetni. Az én oktatóm úgy gondolta hogy vezethetek én a rutin pályáig meg vissza úgyhogy összesn kb 3-4 órát töltöttem a gyakorló pályán pedig nem vagyok egy Alonso. Elsőre sikerült is elvégeznem ahol az oktatóm ,én csak jeddi mesternek hívtam eljátszotta velem azt a tréfát hogy az M betű nem a megfelelt hanem a megbukott at jelenti. Nagy kacagás nem tört ki a végén... Na de hogy ne térjek el a témától szóval B kategória a rutin vizsga. Kint álltunk a hidegben már egy órája mire sorra kerültünk. Ott ugye kocsi ellenőrzés stb elindulok remeg kezem lábam a -10 töl gyors parkolás a patkától lejtőn elindulás ez kissé nehézkes volt az autósiskola remegő térdem miatt majd gyoritás szlalom és már vége is.

komment

Címkék: kategória jogosítvány jogsi autósiskola


A bejegyzés trackback címe:

https://autosiskola-jogositvany.blog.hu/api/trackback/id/tr182209828
Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása