HTML

Autósiskola Jogosítvány Jogsi

Minden ami autósiskola és érdekelhet, ami jogosítvány és érdekes sőt jogsi is. Hasznos, friss cikkek.

Címkék

2010.08.09. 16:17 tollrolprivat

Autósiskola, jogosítvány keresés

Haverom akivel együtt csináltuk félig behúzott kézi kézifékkel csinálta végig és neki is meglett. Hazafelé szintén mi vezettünk. Két három autósiskola napra rá elkezdtünk gyakorolni a forgalmi vizsgára jogosítvány ami ugyebár nem volt nagy újdonság. Gyakorló órákról semmi különöset nem tudok mondani előnyben vannak a pestiek mert a külvárosban pásztáztunk egy sort és mentünk haza.Következik a jogsi forgalmi vizsga. Jó tanács ne estére kérj  időpontot és ne is a reggeli csúcs forgalomba, kb 11 től 3 ig tartom érdemes próbálkozni. Nekem sikerült este télen 6 fele elmennem vizsgázni jó kis csúszós úton. Az autósiskola persze az én hibám volt hogy világítás és fék próba nélkül indultam, de tovább engedett autósiskola majd egy kisebb baleset után és mert utána sem adtam elsőbbséget félreállított. Valljuk be nem hibáztattam. Nekifutottam hát másodszorra is, amikor minden gond nélkül egyetlen hiba nélkül átmentem a vizsgán.Nehézség ebben sincs sok.Szóval aki jogosítványt szeretne szerezni nem kell autósiskola Budapest semmitől tartania jobb képességekkel 1 hónap alatt megvan ha odafigyel az ember.
Szóval a legfontosabb dolog hogy a közelben keress autósiskolát, ne keljen buszozgatnod ha már úgyis vezetni akarsz.

Szólj hozzá!

Címkék: jogosítvány jogsi autósiskola


A bejegyzés trackback címe:

https://autosiskola-jogositvany.blog.hu/api/trackback/id/tr342209833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása